Dutch YouTuber arrested and jailed, They Tried Getting near Area 51 5

یوٹیوبرایریا 51 سے گرفتار کرلیا گیا Dutch YouTuber arrested and jailed

جب ڈچ یوٹیوبر اور اس کے دوست کو ایریا 51 کے قریب جانے کی کوشش کی گئی تو انہیں گرفتار اور جیل بھیج دیا گیا۔

Dutch YouTuber arrested and jailed, They Tried Getting near Area 51

(سی این این کے مطابق دو ڈچ دوستوں نے کہا کہ وہ امریکہ چھوڑنے سے پہلے صرف پراسرار ایریا 51 کو اچھی طرح دیکھنا چاہتے ہیں ، لیکن اس کے بجائے وہ نیواڈا جیل میں بند ہوگئے۔

Dutch YouTuber arrested and jailed, They Tried Getting near Area 51
Dutch YouTuber arrested and jailed, They Tried Getting near Area 51

نی کاؤنٹی شیرف کے دفتر میں سے بتایا گیا کہ ، 20 سالہ ٹائی گرانزیر Ties Granzier  اور 21 سالہ گوورٹ چارلس Govert Charles ولیہمس جیکب سویپ کو نیواڈا نیشنل سیکیورٹی سائٹ Nevada National Security Site سے قریب تین میل کی گہرائی میں گرفتار کیا گیا۔

یہ سائٹ ایریا 51 کے قریب ہے ، جو کئی دہائیوں سے امریکی حکومت پر غیر ملکیوں اور UFOs کے بارے میں شواہد رکھے جانے کا الزام لگانے والے سازشی نظریات کی توجہ کا مرکز بناہوا ہے۔ کسی نے حال ہی میں ایک فیس بک ایونٹ Facebook Event Page کا صفحہ بنایا ہے جس میں لوگوں کو جمعہ کے دن سائٹ پر طوفان برپا کرنے کی تلاش کی گئی ہے۔

لیکن ان دونوں افراد کا کہنا ہے کہ اس میں حصہ لینے کا کبھی منصوبہ نہیں بنایا۔

سویپ نے سی این این CNN سے وابستہ کے ٹی این وی KTNV کو بتایا ، "ہمارا اس پر طوفان برسانے کا کوئی ارادہ نہیں تھا کیونکہ ہم طوفان کی اصل تاریخوں سے پہلے دن چھوڑ دیتے ہیں ، اور ہم یہ چاہتے تھے کہ وہاں جانا چاہئے۔” انہوں نے کہا کہ وہ صرف اس کا ایک اچھا نظریہ دیکھنا چاہتے ہیں۔

جب 10 ستمبر کو گرفتار کیا گیا تو ، دونوں افراد نے نائب افراد کو بتایا کہ وہ انگریزی پڑھ سکتے ہیں ، لکھ سکتے ہیں اور بول سکتے ہیں اور انہوں نے سائٹ کے داخلی راستے پر "کوئی انتشار نہیں” کے آثار دیکھے ہیں۔ لیکن انہوں نے کہا کہ وہ اس سہولت پر ایک نگاہ ڈالنا چاہتے ہیں۔

گرانزیئر نے حکام کو بتایا کہ وہ یو ٹیوبر ہے۔ نمائندوں نے مردوں کی گاڑی میں کیمرے ، ایک فون ، ایک لیپ ٹاپ اور ایک ڈرون ملا۔

نی کاؤنٹی کے ضلعی اٹارنی کرس عربیہ نے بتایا Nye County District Attorney Chris Arabia کہ دونوں نے بدانتظامی اور غیر قانونی پارکنگ ، دونوں کو غلط کاروائیوں کا مرتکب قرار دیا۔ انہیں ایک سال قید کی سزا سنائی گئی۔ لیکن اس سزا کو معطل کر دیا گیا تھا اور جمعرات کے روز اگر وہ 2،280 ڈالر جرمانہ ادا کرتے ہیں تو وہ دونوں کاؤنٹی جیل میں تین دن گزاریں گے۔

انہوں نے کہا ، "ہمارے لئے یہ اہم تھا کہ یہ افراد جیل کا وقت گذاریں اور کافی مالی جرمانہ ادا کریں۔” ہم اس جرم کو سنجیدگی سے لیتے ہیں۔ اور لوگوں کو یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ ہم اس قسم کی بکواس کا مقابلہ نہیں کریں گے۔

گرانزیئر نے کہا کہ وہ اور اس کے دوست پولیس ویڈیو میں "کسی پریشانی کا باعث نہیں بننا چاہتے ہیں”۔ "ہم نے اپنی غلطیوں سے سبق سیکھا۔”

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

یوٹیوبرایریا 51 سے گرفتار کرلیا گیا Dutch YouTuber arrested and jailed” ایک تبصرہ

اپنا تبصرہ بھیجیں